دلــــــپر

دلپر هنرت این است, داری دل پر اما -------- اوج هنر ان باشد, یابی به بیان راهی

دلــــــپر

دلپر هنرت این است, داری دل پر اما -------- اوج هنر ان باشد, یابی به بیان راهی

دلــــــپر

بی قرارم سالهاست..
دلپر از نا گفته هاست.

عجب ارامشی داری..
شهید ان دم که میبندی..
دو چشمانت به این دنیا...
و من ان لحظه ای که میگذارم روی خونت
بی خبر, این پای غفلت را...
و این یک خواب اشفته ست.. در ارامش خفتن
که سوزد صبح فردارا...
و میسوزد و میسازد..
وجودم را برای تازه تر گفتن..
برای تازه تر دیدن...
برای تازه تر خواندن...
برای تو شهید ای زنده ی والا ...
منم دلپر که میخوانم برایت هر دم از حالا...

پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

سلب آزادی توسط منادیان آزادی

r - - r | سه شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۳۱ ق.ظ

شعار آزادی غربی که این روزها تمام مرزها و خط قرمزها و هنجارهای بشری را  بکلی به بازی گرفته و زیر سوال برده و دست فرصت طلبان را تا اهانت به قران و پیامبر اسلام باز گذاشته است, باسوالی اساسی روبروست!

سوال اساسی و بسیار قابل تامل این است که مدعیان این چنین شعاری چطور نمیتوانند چند سانت بلندی دامن دختر مسلمانی را تحمل کنند؟ و از طرفی چگونه میتوانند به همجنس بازان اجازه ابراز عقیده و راه پیمایی به صورت عریان بدهند اما پوشش و حجاب که به طور نسبی یکی از مشترکات همه جوامع است را بر نمی تابند؟؟

به گزارش شیعه آنلاین،

اخبار رسیده از پاریس پایتخت کشور فرانسه حاکی از آن است که مسئولان یکی از مدارس در این کشور، در اقدامی نژادپرستانه و ضد دینی، بخاطر پوشیدن دامن بلند، جلوی ورود یک دختر مسلمان به مدرسه را گرفتند.

در پی این اقدام و انتشار خبر آن در رسانه ها، موجی از خشم فضای مجازی را علیه کشور فرانسه فرا گرفت. خشم کاربران به قدری زیاد بوده که حتی رسانه های فرانسوی نزدیک به دولت در این کشور نتوانستند مقابل چنین وضعیتی سکوت کنند.

در همین راستا روزنامه پر مخاطب «لوموند»‌ با انتشار گزارشی به جزئیات این حادثه پرداخت،‌ البته تلاش کرد به گونه ای بی طرفانه این اتفاق را بازگو کند.

لازم به ذکر است «ساره» دختر مسلمان فرانسوی است که از یک سال پیش حجاب بر سر می کند. البته در مدرسه ای که او تحصیل می کند، بر سر کردن حجاب ممنوع است لذا وی همواره قبل از ورود به مدرسه حجابش را در می آورد.

این بار البته به دلیل پوشیدن دامن بلند، مسئولان مدرسه با وی برخورد کرده و مانع ورود او به مدرسه شدند. آنها دامن بلند را نماد حجاب و پوشش اسلامی دانستند و لذا مخالف ورود این دانش آموز مسلمان به مدرسه شدند.

گفتنی است، این اتفاق نه تنها مسلمانان فرانسه را خشمگین کرده بلکه افکار عمومی این کشور را نیز علیه مسئولان این مدرسه تحریک کرده از همین رو «پاتریس دوتو» معاون تربیتی منطقه ای که این مدرسه در آن قرار دارد تلاش کرد در گفتگو با یکی از رسانه های فرانسوی، فضا را آرام کند.

وی در این باره گفت: این دختر مسلمان از مدرسه اخراج نشده بلکه از وی خواسته شد که به خانه برود و لباس هایش را عوض کند و به مدرسه بازگردد.

شایان ذکر است، این اولین اقدام ضد اسلامی و نژاد پرستانه ای نیست که در فرانسه رخ می دهد. چند ماه پیش نیز یک نشریه فرانسوی با انتشار کاریکاتور توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم اسلام (ص)، احساسات مسلمانان سراسر جهان را برانگیخت.

  • r - - r

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی