دلــــــپر

دلپر هنرت این است, داری دل پر اما -------- اوج هنر ان باشد, یابی به بیان راهی

دلــــــپر

دلپر هنرت این است, داری دل پر اما -------- اوج هنر ان باشد, یابی به بیان راهی

دلــــــپر

بی قرارم سالهاست..
دلپر از نا گفته هاست.

عجب ارامشی داری..
شهید ان دم که میبندی..
دو چشمانت به این دنیا...
و من ان لحظه ای که میگذارم روی خونت
بی خبر, این پای غفلت را...
و این یک خواب اشفته ست.. در ارامش خفتن
که سوزد صبح فردارا...
و میسوزد و میسازد..
وجودم را برای تازه تر گفتن..
برای تازه تر دیدن...
برای تازه تر خواندن...
برای تو شهید ای زنده ی والا ...
منم دلپر که میخوانم برایت هر دم از حالا...

پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

پرچم سید خراسانی کدام است؟

r - - r | شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۲۵ ق.ظ

در منابع اسلامی از پرچم سیاهی سخن گفته شده است که شخصیتی به نام سید خراسانی ان را در عراق به دست خواهد داشت که قیام او یکی از نشانه های اخرالزمان و ظهور منجی بشریت امام دوازدهم شیعیان مهدی (عج) که در متون مسیحیان نیز از او به نام پسر ادم یاد شده است خواهد بود,

او منتقم نیز خوانده میشود یعنی کسی که از قاتلان جد قریبش حسین و قاتلان کودک شیرخواره انتقام خواهد گرفت.حسینی که در جهان نماد مظلومیت است و قاتلان او نماد خشونت و توحش و وحشیگری هستند, اما سوالی اساسی اینجاست که کدام پرچم سیاه ؟

امروزه دو پرچم سیاه در عراق به احتزاز در امده (پرچم سیاه امام حسین و پرچم داعش) که این دو پرچم نه تنها تناسبی باهم ندارند بلکه در مقابل هم نیز صف ارایی کرده اند,بیشتر در ادامه حال برای بررسی این دو باید کمی به عقب بر گشته و به پیشینه و خواستگاه این دو تفکر و جریان پرداخت این دو جریان یکی به نام شیعیان و دیگری به نام داعش مطرح هستند پرچم سیاه شیعیان به نماد خون خواهی حسین علیه السلام یعنی همان مظهر مظلومیت در جهان شناخته شده است.

و دیگری پرچم سیاه داعش با نقش لا اله الا الله و محمد رسول الله است که مردم دنیا باید قضاوت کنند که داعش به نماد خشونت شبیه تر است یا مظلومیت! 

سوالی که دوباره به ذهن می اید این است که پرچم شیعیان به معنای عزای حسین علیه السلام و یاران او بر پاست اما پرچم داعش چرا سیاه است؟

از اینجاست که افراد نکته سنج و ریز بین موازی سازی و تلاش دشمنان برای کپی برداری از این منابع را در می یابد که دشمنان حسین پرچم خون خواهی حسین علیه السلام را شبیه سازی کرده اند تا انچه را در مورد حقانیت پرچم خراسانی است را به نفع اهداف خود مصادره کنند.

اما مگر میشود خواستگاه این دو را نادیده گرفت انان که به قبر صحابی پیامبر رحم نکردند و به جان و مال و ناموس مسلمانان تجاوز کردند کودکان بیگناه را به خاک و خون کشیدند کجا میتوانند ادعای اسلام ناب محمدی (که اسوه ی اخلاق و نمونه ی انسان کامل است را) و ادعای عدالت جهانی را فریاد زنند.

اری امروزه درک و فهم بشریت به انجا رسیده که به قران های بر سر نیزه شده دل نبندد و از طنین شعار لا حکم الا لله قدمهایشان سست نگردد و تفاوت اسلام رحمانی و اسلام شیطانی را به خوبی درک کنند و پرچم رحمن الرحیم را از پرچم شیطان رجیم تشخیص دهند.

ادامه ی مطلب در ایند درج خواهد شد.

کپی مطالب با ذکر منبع بلا اشکال میباشد!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی